Ob'ektni topshirishdan bir yil oldin nimani nashr etish kerak: ishlab chiquvchi uchun kontent strategiyasiBoshqalar, Maslahatlar va fokuslar10.06.2025
To'lov tizimlari uchun INFLUENS marketing: muvaffaqiyatli formatlar va reklama nozikliklariSMM09.06.2025
Bloggerlar bilan ishlash: mahsulot segmentidagi holatlar va xatolar. Brendlar fikrlar va shaxsiy orqali qanday targ'ib qilinadi…Boshqalar, Maslahatlar va fokuslar06.06.2025
Xatlar orqali ishonchni qanday qurish mumkin: amalda klinikalar uchun elektron pochta marketingiSMM, Boshqalar05.06.2025
"Tuzilish balansi": 2025 yil iyun oyida mobil telefonlar uchun ekran pardalari to'plamiBrendlash, Biz haqimizda04.06.2025
Qo'shnilarning ishonchini qanday qozonish mumkin: mahalliy jamoalar orqali turar-joy majmuasini targ'ib qilishSMM03.06.2025
Bankni raqobatchilardan qanday qilib vizual ravishda ajratib ko'rsatish mumkin: taniqli bo'lishni istagan brendlar uchun bosqichma-bosqich qo'llanmaBrendlash, Maslahatlar va fokuslar02.06.2025
Memlar madaniy kod sifatida: ichimlik brendlari uchun yoshlar qalbiga yo'lBoshqalar, Maslahatlar va fokuslar30.05.2025
Raqamli muhitda farmbrend auditoriyasi bilan ishonchli munosabatlarni qanday qurish mumkinSMM, Maslahatlar va fokuslar30.05.2025
Ta'sir qiluvchilar va ko'chmas mulk: qanday tanlash va hamkorlik qilish kerakMaslahatlar va fokuslar29.05.2025
Nega neobanklar kontent marketingini e'tiborsiz qoldira olmaydi: raqamli muhitda ishonch, hamjamiyat va o'sishSMM, Maslahatlar va fokuslar28.05.2025
Yozni savdo mavsumiga qanday aylantirish mumkin: oziq-ovqat brendlari uchun mavsumiy kampaniyalarBrendlash, Maslahatlar va fokuslar28.05.2025
Klinikalar va bemorlar duch keladigan axloqiy dilemmalarning batafsil tahliliBoshqalar, Maslahatlar va fokuslar27.05.2025
Nima uchun hatto konsalting ham YouTube-ga muhtoj va uni qanday boshqarish kerak: biznes uchun batafsil qo'llanmaMaslahatlar va fokuslar27.05.2025
Fasad ortidagi odamlar: nima uchun turar-joy majmuasi brendini "insoniylashtirish" kerakBrendlash26.05.2025
Hikoyalar kuchi: banklar mijozlarni jalb qilish uchun hikoyalardan qanday foydalanadilarSMM, Maslahatlar va fokuslar26.05.2025
Mazali ramka: vizual tarkib ovqatni ekranlardan gapirishga qanday yordam beradiBoshqalar, Maslahatlar va fokuslar23.05.2025
Qanday qilib shifokorning shaxsiy brendini yaratish va uni klinikaning marketing strategiyasiga kiritish mumkinBrendlash23.05.2025
B2B-da raqamli marketing: O'zbekiston bozorida haqiqatan ham natija beradigan narsaBoshqalar, Maslahatlar va fokuslar22.05.2025
Ishlab chiqaruvchining obro'sini boshqarish: sharhlar bilan ishlash orqali ishonchni qanday qurish kerakMaslahatlar va fokuslar22.05.2025
Bank ilovalarida gamifikatsiya: bu haqiqatan ham ishlaydimi?Boshqalar, Maslahatlar va fokuslar21.05.2025
Mazali hikoyalar: Fast tamaddi qilishga yordam berish uchun storitellingdan qanday foydalanish mumkinMaslahatlar va fokuslar21.05.2025
Sog'liqni saqlash markazlari Instagram orqali bemorlarni qanday jalb qilishlari mumkin: bosqichma - bosqich qo'llanmaSMM20.05.2025
Murakkab xizmatlarni oddiy tilda qanday tushuntirish mumkin: biznes uchun bosqichma-bosqich qo'llanmaBoshqalar, Maslahatlar va fokuslar20.05.2025
Raqamli sayohatlar va 3D vizualizatsiya: onlayn kvartira savdosini qanday oshirish mumkinBoshqalar, Maslahatlar va fokuslar19.05.2025
Nima uchun buxgalteriya kompaniyalari ijtimoiy tarmoqlarda muvaffaqiyatsizlikka uchraydi — va undan qanday qochish kerakMaslahatlar va fokuslar16.05.2025
Nostandart kontent qurilish kompaniyalariga ijtimoiy tarmoqlarda e'tiborni jalb qilishga qanday yordam beradiSMM16.05.2025
Nima uchun banklar UX-ga sarmoya kiritishlari muhim: MDH holatlariBoshqalar, Maslahatlar va fokuslar15.05.2025
"Zerikarli" B2B xizmatini qanday qilib vizual tarzda qadoqlash kerak: bosqichma-bosqich qo'llanmaBrendlash14.05.2025
Instagram-da LCD-ni o'zingiz haqingizda qanday baham ko'rish mumkin: mukammal postning tuzilishiSMM13.05.2025
O'zbekistonda raqamli to'lov tizimlariga ishonchni qanday oshirish mumkinMaslahatlar va fokuslar13.05.2025
2025 yil yozida O'zbekistonda qanday biznes bilan shug'ullanish kerakMaslahatlar va fokuslar08.05.2025
2025-yilning eng yaxshi 10 ta neyron tarmog'i: taqqoslash, imkoniyatlar va qo'llash sohalariBoshqalar08.05.2025
O'zbekistondagi tibbiyot markazlari uchun marketing strategiyasi: nimani e'tiborga olish kerakMaslahatlar va fokuslar06.05.2025
O'zbekistonda kichik biznesingizni qanday rivojlantirish mumkin: bosqichma-bosqich qo'llanmaMaslahatlar va fokuslar30.04.2025
Brendning ijtimoiy javobgarligi: o'zbek iste'molchilarining umidlariBoshqalar, Maslahatlar va fokuslar29.04.2025
Telegram orqali savdo tahlillari: strategiyani yaxshilash uchun ma'lumotlardan qanday foydalanish kerakSMM25.04.2025
Kontent marketingi va SEO: trafikni jalb qiladigan maqolalarni qanday yaratish kerakSEO, Maslahatlar va fokuslar24.04.2025
Tuyg'ular sotib olish qaroriga qanday ta'sir qiladi: mahalliy bozordan misollarMaslahatlar va fokuslar24.04.2025
O'zbekistonda bahor-yoz marketing tendentsiyalari 2025: hozir nima ishlaydi?SMM, Maslahatlar va fokuslar23.04.2025
O'zbekistondagi mashhur CRM tizimlarini ko'rib chiqish: 1C, AmoCRM va boshqalarMaslahatlar va fokuslar22.04.2025
Onlayn to'lovlarni birlashtirish: marketingda Click va Payme-dan foydalanishMaslahatlar va fokuslar21.04.2025
Yozgi aktsiyalar va chegirmalar: o'zbekistonlik iste'molchilarni nima jalb qiladiMaslahatlar va fokuslar18.04.2025
Savdoni avtomatlashtirish uchun Telegram chatbotlaridan foydalanishSMM, Maslahatlar va fokuslar18.04.2025
Konversiyani oshirish uchun elektron pochta zanjirlarini yaratish: auditoriya bilan samarali aloqani qanday qurish kerakMaslahatlar va fokuslar17.04.2025
O'zbekistonda reklama qilish uchun TikTok tendentsiyalaridan qanday foydalanish kerakMaslahatlar va fokuslar15.04.2025
Sotishni ko'paytirish uchun marketingda mavsumiy tendentsiyalardan qanday foydalanish kerakSMM15.04.2025
O'zbekistonda reklama joylashtirish uchun to'g'ri platformani qanday tanlash mumkinMaslahatlar va fokuslar14.04.2025
Brendlarni targ'ib qilish uchun UGC (foydalanuvchilarning tarkibi) dan foydalanishMaslahatlar va fokuslar10.04.2025
Messenjer marketingining kelajagi: Telegram va WhatsApp tendentsiyalariSMM, Maslahatlar va fokuslar10.04.2025
Mahalliy auditoriya uchun mukammal ochilish sahifasini yaratish sirlariMaslahatlar va fokuslar09.04.2025
Dasturlashtiriladigan reklama: reklama kampaniyalarini avtomatlashtirish haqida nimalarni bilishingiz kerakSMM09.04.2025
O'zbekistonda reklama qilish uchun to'g'ri ta'sir qiluvchini qanday tanlash kerakMaslahatlar va fokuslar08.04.2025
Mijozlarni ushlab turishning samarali usullari: sodiqlik dasturlari va beyondMaslahatlar va fokuslar08.04.2025
Chatbotlar yordamida mijozlar tajribasini qanday yaxshilash mumkin: bosqichma-bosqich qo'llanmaSMM, Maslahatlar va fokuslar07.04.2025
Marketingda kelajak texnologiyalari: 2025 yilda sun'iy intellekt, AR va VRSanoat, Maslahatlar va fokuslar01.04.2025
O'zbekistonda mahalliy biznes uchun muvaffaqiyatli SMM strategiyasini qanday ishlab chiqish kerakSMM, Maslahatlar va fokuslar01.04.2025
Iste'molchilar psixologiyasi: brendlar auditoriya bilan hissiy aloqani qanday o'rnatishi mumkinBoshqalar, Maslahatlar va fokuslar26.03.2025
Video kontent marketingi: brend o'sishi uchun qisqa videolardan qanday foydalanish kerakMaslahatlar va fokuslar24.03.2025
Teta Healing moliyaviy bloklar bilan bog'liq qo'rquvni engishga qanday yordam beradiMaslahatlar va fokuslar24.03.2025
O'zbekistonda mahsulotni muvaffaqiyatli ishga tushirish sirlari: biznes uchun bosqichma-bosqich qo'llanmaMaslahatlar va fokuslar20.03.2025
Gen Z ostida marketing strategiyalarini moslashtirish: 2025 yilgi tendentsiyalarMaslahatlar va fokuslar20.03.2025
Tomoshabinlarni jalb qilishda interaktiv tarkibning roli: gamifikatsiya, kvizalar va so'rovlarMaslahatlar va fokuslar19.03.2025
Web 3.0 davridagi marketing: blockchain va markazsizlashtirish brend strategiyalariga qanday ta'sir qiladiBoshqalar19.03.2025
Avtomobil zavodlari uchun SMM: foydali maslahatlar va boshqalarSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar17.01.2025
O'zbekistonda muvaffaqiyatli SMMning asosiy jihatlari: 2025-yilda brendlar tomoshabinlar e'tiborini qanday qozonmoqdaSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar17.01.2025
Ishlab chiqarish korxonalari uchun SMM: ijtimoiy tarmoqlardan qanday samarali foydalanish kerakSanoat, Maslahatlar va fokuslar16.01.2025
Toshkentda chakana savdo tarmog'i uchun sayt ishlab chiqishSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar16.01.2025
Sug'urta kompaniyalari uchun SMM: mijozlarni jalb qilish va ishonchni oshirish uchun ijtimoiy tarmoqlardan qanday foydalanish kerakSanoat, Maslahatlar va fokuslar15.01.2025
Brend barqaror mahsulotlar va barqarorlik sohasida ishlaydigan kompaniyalarga qanday yordam beradi?Sanoat, Maslahatlar va fokuslar15.01.2025
Banklar va moliya institutlari uchun SMM: batafsil qo'llanmaSanoat, Maslahatlar va fokuslar14.01.2025
Toshkentda farmatsevtika kompaniyasi uchun sayt ishlab chiqishSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar14.01.2025
Ko'chmas mulk brendi: ishonchni qanday yaratish va investorlarni jalb qilishSanoat, Maslahatlar va fokuslar13.01.2025
Samarali SMM strategiyasini yaratish: Jedi Media mutaxassislaridan maslahatlarSanoat, Maslahatlar va fokuslar10.01.2025
Nima uchun O'zbekistondagi biznesga Telegram bot kerak: imkoniyatlar va holatlarSanoat, Maslahatlar va fokuslar10.01.2025
Kichik va o'rta biznes uchun brendlashning afzalliklari: sarmoya kiritishga arziydimi?Sanoat, Maslahatlar va fokuslar09.01.2025
2025 yil uchun O'zbekistonda marketing tendentsiyalari: bozor o'zgarishlariga qanday moslashish kerakSanoat, Maslahatlar va fokuslar09.01.2025
Avtomobillarni ijaraga berish xizmatlarini yo'naltirish: to'liq qo'llanmaSanoat, Maslahatlar va fokuslar07.01.2025
Kurerlik va logistika kompaniyalari uchun SMMni qanday qilib samarali rivojlantirish mumkinSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar06.01.2025
Sayt elektron sotuvchilarga ham, mijozlarga ham yordam beradiSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar06.01.2025
Sizning biznesingizning g'ishtlari kabi ijtimoiy tarmoqlardagi postlar: qurilish kompaniyasi uchun SMMSanoat, Maslahatlar va fokuslar26.12.2024
Toshkentdagi bolalar bog'chasi uchun sayt: bosqichma-bosqich qo'llanmaSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar26.12.2024
Toshkentda ko'chmas mulk agentligi uchun sayt yaratish haqida hamma narsaSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar25.12.2024
Avtomobil ijarasi kompaniyasi uchun saytni moddiylashtirish bo'yicha ko'rsatmalarSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar24.12.2024
Qishki brending xususiyatlari: biz isitadigan muhit yaratamizSanoat, Maslahatlar va fokuslar24.12.2024
An'analar va yangiliklar: xodimlarni qishki sotuvga qanday tayyorlash va motivatsiyani oshirishSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar20.12.2024
Bolalar kiyimlari brendlari uchun SMM: birinchi qadamlardan muvaffaqiyatli strategiyagachaSanoat, Maslahatlar va fokuslar19.12.2024
Toshkentda mebel ishlab chiqaruvchilar uchun sayt ishlab chiqish: bepul qo'llanmaSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar18.12.2024
Marketing chiplari: kompaniyangizning bayram tadbirlarini qanday targ'ib qilish kerakSanoat, Maslahatlar va fokuslar17.12.2024
Toshkent avtosalonlari uchun SMM: mijozlarni qanday jalb qilish va sotishni ko'paytirishSanoat, Maslahatlar va fokuslar16.12.2024
Onlayn moda qiyofasi: Toshkentda kiyim-kechak brendlari uchun veb-sayt yaratishSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar13.12.2024
Toshkentdagi biznes aloqalari va tarmoqlari uchun beshta eng yaxshi qishki tadbirlarMaslahatlar va fokuslar13.12.2024
Sizning bilim portalingiz: Toshkentdagi onlayn maktab uchun veb-sayt yaratingSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar12.12.2024
Tez ovqatlanish restoranlari uchun veb-saytlarni yaratish bo'yicha eng yaxshi maslahatlarSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar11.12.2024
Kadrdagi lazzat: Instagram Reels orqali restoranni qanday targ'ib qilish kerakSanoat, Maslahatlar va fokuslar11.12.2024
Qishki qadoqlash tendentsiyalari va biznes sovg'a qutilari: diqqatni tortadigan narsaSanoat, Maslahatlar va fokuslar10.12.2024
Olib boradigan sayt: logistika uchun saytni ishlab chiqish sirlariSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar10.12.2024
Toshkentda moliya kompaniyasi uchun mukammal veb-saytni qanday yaratish kerakSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar09.12.2024
Bir marta bosish bilan sizning biznesingiz: Toshkentdagi ulgurji kompaniyalar uchun veb-sayt yaratish bo'yicha qo'llanmaSEO, Maslahatlar va fokuslar06.12.2024
Nima uchun qish rebrending uchun ideal vaqt? Sabablari va maslahatlariSanoat, Maslahatlar va fokuslar06.12.2024
Ta'lim tendentsiyasi: SMM maktablar va universitetlarni ilhomlantirish va jalb qilishda qanday yordam beradiMaslahatlar va fokuslar05.12.2024
O'zbekistonda transport kompaniyasi uchun sayt ishlab chiqish haqida hamma narsani bilib olingSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar05.12.2024
Tozalik saytdan boshlanadi: tozalash kompaniyasi uchun mukammal onlayn vitrinani yaratishSEO, Sanoat, Maslahatlar va fokuslar04.12.2024
Influencer-O'zbekistondagi B2C va C2C kompaniyalari uchun marketingSanoat, Maslahatlar va fokuslar28.11.2024
Qishki chegirmalar Toshkentda sotuvlaringizni qanday oshirishi mumkinSanoat, Maslahatlar va fokuslar26.11.2024
Qish uchun byudjetni rejalashtirish: reklama xarajatlarini qanday qilib to'g'ri taqsimlash kerakMaslahatlar va fokuslar22.11.2024
O'zbekistondagi B2B biznesiga omnikanal yondashuv: sarmoya kiritishga arziydimi?Maslahatlar va fokuslar22.11.2024
O'zbekistondagi restoran va kafelar uchun korporativ identifikatsiyaMaslahatlar va fokuslar19.11.2024
Mijozlarni jalb qilish uchun samarali yangi yil aktsiyalarini qanday tashkil qilish kerakMaslahatlar va fokuslar19.11.2024
Qishda qanday qilib rebrending qilish va uni yangi yil kampaniyasining bir qismiga aylantirishVoqealar14.11.2024
O'zbekistonda C2C marketingining xususiyatlari: onlayn platformalar va Marketplace uchun maslahatlarSEO13.11.2024
Qo'llanma: ishga qabul qilish agentligi uchun eng zo'r saytni qanday yaratish kerakMaslahatlar va fokuslar11.11.2024
O'zbekistonda B2C uchun giperlokal marketing: mahallalar, afzalliklar va tendentsiyalarga e'tibor qaratishSanoat, Maslahatlar va fokuslar11.11.2024
Marketing, qish, O'zbekiston: hamma narsani qanday birlashtirish kerakSanoat, Maslahatlar va fokuslar08.11.2024
Xodimlar va hamkorlar uchun korporativ sovg'alar: hamma qadrlaydigan 10 ta g'oyaSanoat, Maslahatlar va fokuslar07.11.2024
Instagram orqali shaxsiy brendni targ'ib qilish: bosqichma-bosqich qo'llanmaMaslahatlar va fokuslar06.11.2024
O'zbekistondagi kompaniyalar sotishni ko'paytirish uchun B2B va B2C yondashuvlarini qanday birlashtirmoqdaSanoat06.11.2024
O'zbekistondagi B2G loyihalari uchun SMM va kontent marketingi: imkoniyatlar qayerda yashiringan?Sanoat, Maslahatlar va fokuslar04.11.2024
Toshkentda konferentsiyalar va tadbirlar uchun ajoyib veb-sayt yaratishMaslahatlar va fokuslar04.11.2024
O'zbekistondagi B2G loyihalari uchun marketingni raqamlashtirish va avtomatlashtirish: tendentsiyalar va qiyinchiliklarSanoat01.11.2024
O'zbekistonda qishda qanday biznes bilan shug'ullanish kerak: g'oyalar va tendentsiyalar 2024-2025Maslahatlar va fokuslar01.11.2024
Tish klinikasiga bemorlarning o'sishi va ishonchi uchun sayt kerakligining yaxshi sabablari!”SEO, Maslahatlar va fokuslar31.10.2024
Ijtimoiy tarmoqlar orqali sayyohlik agentliklarini qanday targ'ib qilish kerak: bosqichma-bosqich qo'llanmaMaslahatlar va fokuslar31.10.2024
Toshkentdagi kiyim-kechak do'konlari uchun SMM xizmatiga buyurtma berishda mijoz nimani e'tiborga olishi kerakMaslahatlar va fokuslar31.10.2024
Brend falsafasi hayot metaforasi sifatida: marketing inson tabiati haqida nimani aytib berishi mumkinSanoat29.10.2024
Marketingning ko'rinmas qo'li: brendlar bizning dunyo haqidagi tasavvurimizni ong osti darajasida qanday shakllantiradiSanoat28.10.2024
Reklamadagi axloqiy chegaralar: brendlar manipulyatsiya va samimiylik yoqasida qanday muvozanatlashadiSanoat28.10.2024
Abadiy qaytish: trendlarning tsiklik tabiati va nostalji brend falsafasini qanday shakllantiradiSanoat24.10.2024
Modernizm va an'analar: brendlar innovatsiyalar va madaniy boyliklarni saqlash yoqasida qanday o'ynaydiSanoat22.10.2024
Brend mafkurasi: qanday qilib kompaniya falsafasi mijozlar uchun yangi fikrlash tarziga aylanadiSanoat22.10.2024
Marketing vaqtni jamoaviy va shaxsiy idrok etishga qanday ta'sir qiladi: brendlar, xotiralar va hissiy aloqalarSanoat21.10.2024
Muvaffaqiyatli restoran biznesining retsepti: o'ziga jalb qiladigan, ilhomlantiradigan va sotadigan saytSEO11.10.2024
Transformatsiya falsafasi: qanday qilib brendlar mijozlarning shaxsiy o'zgarishlarining bir qismiga aylanadiSanoat09.10.2024
Onlayn do'kon uchun SMM: sizning auditoriyangiz sizni allaqachon ijtimoiy tarmoqlarda kutmoqdaSEO09.10.2024
Raqamli dunyoda identifikatsiyani topish: virtual haqiqatni yaratishda brendingning roliSanoat03.10.2024
Reklamadagi afsonalar va arxetiplar: ongsiz tasvirlar iste'molchilarning xatti-harakatlarini qanday boshqaradiSanoat30.09.2024
Marketingdagi rivoyatlar: hikoyalar brendlarning idroklari va qadriyatlarini qanday shakllantiradiSanoat27.09.2024
Brendga fenomenologik yondashuv: brendlar haqiqatni idrok etish tajribasini qanday shakllantiradiSanoat26.09.2024
Mijoz brend hammuallifi sifatida: shaxsni birgalikda yaratish va birgalikda rivojlantirish falsafasiSanoat25.09.2024
Dizayndagi bo'shliqning ma'nosi: minimalizm brendning mohiyatini ta'kidlashga qanday yordam beradiSanoat24.09.2024
Shrift psixologiyasi: harflar shakli kompaniyaning kayfiyati va falsafasini qanday etkazishi mumkinSanoat23.09.2024
Ma'naviyat va Brendlash: qanday qilib brendlar iste'molchilar jamiyatining yangi dinlariga aylanmoqdaSanoat20.09.2024
Grafik dizayndagi go'zallik va uyg'unlik tushunchasi: vizual estetikada idealni izlashSanoat19.09.2024
Reklamadagi vaqt metaforasi: brendlar ma'no yaratish uchun vaqt tushunchasidan qanday foydalanadilarSanoat18.09.2024
Brendlash va mavjudlik: qanday qilib brendlar iste'molchilarning shaxsiy qadriyatlarini boshqaradiSanoat17.09.2024
Marketingda axloq va mas'uliyat: jamiyatga foyda keltiradigan brendlarni qanday yaratish kerakSanoat12.09.2024
Logotiplardagi belgilarning kuchi: vizual tasvirlar kompaniya falsafasini qanday aks ettiradiSanoat11.09.2024
Madaniy kodning brendga ta'siri: mahalliy an'analar iste'molchilarning dunyoqarashini qanday shakllantiradiSEO10.09.2024
Dizayndagi rang metafizikasi: to'g'ri tanlangan palitra iste'molchilarning ongiga qanday ta'sir qiladiSanoat09.09.2024
Brend falsafasi: brend identifikatori orqali mijozlar bilan hissiy aloqalarni qanday yaratish kerakSanoat06.09.2024
Madina Soyarkulova: men har doim tahlil qilaman va bir o'lchovga ustuvor ahamiyat beramanSanoat14.08.2024
O'zbekistonda raqamli marketing evolyutsiyasi: kelajak uchun asosiy tendentsiyalar va prognozlarSanoat06.08.2024
Issiqlik va biznes: yozda muvaffaqiyatli savdo qilish g'oyalariSanoat, Maslahatlar va fokuslar17.07.2024
Aleksey Jurayev: "barcha stsenariylarni ko'rib chiqish deyarli mumkin emas, shuning uchun strategiyalar ko'pincha harakatlar rejasini tavsiflaydi"Sanoat01.07.2024
Zafar Tilabov: "odamlar o'rganishni xohlay boshladilar, biroz vaqt o'tdi va odamlar soqov ekanliklarini angladilar."…Sanoat08.06.2024
Valentin Bashkurin: "mening vazifam aholining 3 foizini baxtli, boy va muvaffaqiyatli va eng muhimi, tushunadigan qilishdir…Sanoat03.06.2024
Abdulloh Negmatov: "xalqaro ta'lim O'zbekistonni har tomonlama rivojlantirish uchun kuchli vosita bo'lib xizmat qilishi mumkin"Sanoat31.05.2024
Kuch o'ziga xoslikda! Yoki brend xabardorligini oshirishning g'ayrioddiy usullariMaslahatlar va fokuslar12.03.2024
Ijtimoiy tarmoqlar kompaniyalarning o'z auditoriyasi bilan o'zaro munosabatlarini o'zgartirdiSanoat24.01.2024
Elektron pochta marketingi: ommaviy axborot vositalari bilan qanday ishlash kerakMaslahatlar va fokuslar28.09.2023