Dmitriy Jilin - Rossiyadan sotish bo'yicha tajribali mutaxassis, uning bilim va tajribasi yangi boshlanuvchilar uchun haqiqiy xazinaga aylanishi mumkin mutaxassislar. Bugun biz Dmitriy bilan savdo dunyosidagi shaxsiy sayohati, muvaffaqiyatga erishish yo'lini qanday boshlaganligi, shuningdek, ushbu sohada o'z sayohatini boshlaganlar uchun qimmatli maslahatlar haqida suhbatlashish imkoniga egamiz.
- Savdo sohasida qancha vaqt ishlaysiz?
Dmitriy: 2010 yildan beri savdo sohasida. Menejer sifatida ish topdi, o'qidi va bir yil 6 oydan keyin o'z filialini ochdi va mustaqil ravishda sotishni boshladi, odamlarni yollashni o'rgatdi, sotishni o'rgatdi, ya'ni.menejer sifatida emas, balki tadbirkor sifatida allaqachon ishlagan.
- Yangi mijozlarni jalb qilish uchun qanday strategiyalardan foydalanasiz?
Dmitriy: Strategiyalar har doim insonning kuchli tomonlariga asoslanadi. Bizda, asosan, faqat to'rtta asosiy trafik manbalari mavjud-bu pullik trafik (maqsadli, reklama sotib olish, Avito kabi reklama saytlari, boshqa mumkin bo'lgan turlari). Trafikning ikkinchi manbai-bu sheriklik trafigi, siz kimgadir kelib, meni reklama qilaylik, deb aytganingizda, agar odamlar sizdan kelsa, men sizga pul to'layman va siz foyda foizini baham ko'rasiz. Uchinchisi endi ajoyib ishlaydi, bu video tarkib: Shorts, rils, storys, VK kliplari, Yandex Zen va boshqalar. To'rtinchisi-namoyon bo'lish, tadbirlar, forumlar, ko'rgazmalar, nutq so'zlash, tarmoqlar, mastermindlar, biznes nonushtalari, boshqa turli tadbirlar, bu erda siz o'zingizni namoyon qilasiz, sizni ko'rasiz va u erdan mijozlar keladi. Mana 4 ta trafik manbai. Strategiya insonning kuchli tomonlariga asoslanadi. Agar u o'zini ajoyib tarzda namoyon qilsa va qanday tanishishni bilsa, unda biz namoyon bo'lish orqali strategiyani tuzamiz. Agar u videoni qanday o'rnatishni va qanday qilib salqin suratga olishni bilsa, unda biz video tarkib orqali strategiyani tuzamiz va hokazo.

- Savdo maqsadlarini qanday belgilaysiz va ularga qanday erishasiz?
Dmitriy: Men har doim birinchi istaklarimdan kelib chiqaman, ya'ni nima olishim kerak. O'tgan oy natijalariga asoslanib. Maqsadni kichikroq tarkibiy qismlarga ajrataman va parchalanishga ko'ra, qanday resurslar kerakligini, qancha mijozlarni jalb qilish kerakligini va qancha savdo qilish kerakligini tushunaman.
- Doimiy mijozlar bilan munosabatlarni qanday saqlaysiz?
Dmitriy: Uchun doimiy mijozlar bilan munosabatlarni saqlang men ularga har 2-3 oyda bir marta yozaman va muloqot qilaman. Men nima bo'lganini, hozir nima qilayotganini, qanday loyihalarni, nima chiqayotganini, nima bo'lmasligini, qanday qiyinchiliklar borligini so'rayman. Va ular menga qanday muammolar haqida gapirayotganiga asoslanib, men allaqachon ularning ehtiyojlarini yopib, ularga yangi mahsulotimni taklif qila olaman.
- Savdo ishingizning samaradorligini qanday baholaysiz?
Dmitriy: Kassadagi pul va konvertatsiya. Agar men 10 ta uchrashuv o'tkazganimni va bitta sotuvim borligini tushunsam, konvertatsiya juda past, samarasiz.
- Muvaffaqiyatli savdo karerasi uchun qaysi ko'nikmalar eng muhim deb hisoblaysiz?
Dmitriy: Asosiy ko'nikmalar-bu muloqot va qat'iyatlilik. Aslida, ko'nikmalar shakllanishi mumkin. Agar siz bunday vazifani o'z zimmangizga olsangiz, mutlaqo har qanday mahoratga ega bo'lishingiz mumkin. Muloqot qilish, begonalar bilan muloqot qilish va muzokaralar olib borish, muzokaralar olib borish qobiliyati bu savdo mahoratidir. Siz muzokara qilishingiz mumkin bo'lgan narsani olasiz. Agar xohlasangiz, bularning barchasini o'rganishingiz mumkin.

- Xarid qilishdan voz kechishga qanday munosabatda bo'lasiz va mijozlarning e'tirozlarini qanday engasiz?
Dmitriy: Men bu usulning tarafdoriman, keyinchalik uni ishlab chiqishdan ko'ra, e'tirozni oldini olish yaxshiroqdir. Men barcha e'tirozlarni dastlabki bosqichlarda tahlil qilishga va yopishga harakat qilaman, shunda bitim tuzish uchun ular yo'q. Va men qanday munosabatda bo'laman? Ha, ajoyib! Sizning "yo'q" ni "ha"ga aylantirish uchun nima qilishim kerakligini so'rayapmanmi? Siz sotib olish uchun nima etarli emas edi?
- Bozordagi o'zgarishlarni qanday kuzatasiz va ular sizning savdo strategiyangizga qanday ta'sir qiladi?
Dmitriy: Men vaqti-vaqti bilan boraman, kim nima sotayotganini, kim qanday taklifga ega ekanligini, qanday sotayotganini ko'raman, lekin gap shundaki, agar siz qanday sotishni bilsangiz, har doim, har doim sotasiz. Qanday strategiyaga ega bo'lishingizdan qat'iy nazar.
- Savdo karerangizdagi eng yaxshi yutuqni ta'kidlashingiz mumkinmi?
Dmitriy: Ehtimol, men 42 kishilik savdo guruhimni qurganman. Men shaxsan yolladim va o'qitdim. Ikkinchi yutuq, men ikkita tarmoq uchun 1,5 million rubl sotdim. Buni kam odam biladi (kuladi).
- Boshlang'ich savdo mutaxassislariga qanday maslahatlar berasiz?
Dmitriy: Ko'proq tajribali mutaxassislarga murojaat qiling va o'rganing, ko'proq malakali odamlarning tajribasini qabul qiling. Ko'nikmalarni qabul qilish. Konuslarni to'ldirish, xato qilish va ko'p vaqt sarflash orqali o'z yo'lingizga bormang, balki boshqa odamning tajribasini sotib oling va buni iloji boricha qisqa vaqt ichida bajaring.
- Rahmat, Sizga!
Dmitriy: Va sizga rahmat, muvaffaqiyat va rivojlanish!